Burhan Altıntop:
İşte bizim mahallemiz
Zengun ve şıh nişantaşı,
Terketmek hiç golay değil
Ne anular acu, dadlu


Aslı:
Buraya geldiğiniz ilk günü hatırlıyo musunuz Burhan Bey?
Burhan:
Ahh hatırlamaz mıyım bebişimm
Fatoş:
O gün bu gündür hayatımız asla aynı olmadı
Aslı:
Evet Nişantaşı Nişantaşı olalı böyle karakter tanımadı


Burhan:
Dadlu gızlar, yakın dostar
Litfen beni özlemeyin
Burhan bey gitti diyerek
Depresyona girmeyin


Aslı & Fatoş:
Siz bizi merak etmeyin
Vazgeçmeyin basın gidin
Birileri yalvarsa da
Sakın ha geri dönmeyin (2x)


Burhan:
Ayrılmak zor mahalleden
Bakkal abi, yağuşuklu manav
Burhan gidiyor diyerek,
Esnaf bile bunalumda


Yaprak:
Bakın bu manav Özgür Bey
İki apartman sahibi
Uzmanlık dalı egzotik,
Mango, ananas ve kivi


Burhan:
Yağuşuklu manav
Ben şimdi mango aldım
İki tanede muz kaptım
Ayy üzülme bebişim
Senin için ananasta kaptım
Şlop Şlop


Manav:
Hergün de mango yenmez ki
Beleş diye sömürüyo
Bir kere de para verse
Gözümüz aydın gidiyoooo


Burhan:
Mahallemizin fırını
Pasta muffın gokularuu
Her şey burnumda tütecek
Acaba burda galsam mu?


Tanrıverdi:
Burhan Abi
Borcun varmış
Veresiye yok dediler
Ekmeğimizle oynuyor
Gelsin ödesin dediler


Burhan:
Beni görmek için beyle
Yalanlar söylemesinler
Yoksa ekmekleri
Pasta ve muffin yesinler


İffet:
Melisa Hanım,
Bana bi pantene bide nemlendirici lütfen

Melisa:
Her zamankinden mi İffet Hanım?

İffet:
her zamankinden tatlım

Bülent:
Cengiz'cim bana bi şardone bide rose şampanya hayatım

Cengiz:
Her zamankinden mi Bülent Bey?

Bülent:
Her zamankinden tabii


Muck muck muck muck muck muck muck muck muck muck muck muck muck

Burhan:
Çok üzülüyorum gittiğime

Herkes:
Allaaaaaaaaaahhh
Mutlu ve şen Nişantaşı
Sokak başının taşı

Burhan:
Gittiğime kim inanır
Sadece Kadir İnanır

İşte kahvede oturan mahalle sakinleri


Cem:
Sakin olun Burhan geldi

Aslı:
Yakalandık sırnaşmasa

Fatoş:
Yüz verirsek astar ister

Sacit:
Bari bize bulaşmasa

Şahika:
Burhan gidiyor dediler,
Şaşırdım niye bebeğim
Kalitemi bozdurma kıızz
Seni bi güzel paramla döverim

Burhan:
Sıcak samimi mahallemm
Gomşuların gözü yaşşluu
Sakın intahar etmeyinn
Belki gitmem izin verinnn

Gülenay:
insafsız merhametsiz
Nişantaşı sokakları
Dileğin oldu en sonunda
Kader aldı,kader aldı,kader aldı Burhan'ımı
Burhan gidiyor dedilerr
Burhan ağlıyor dedilerr
Herkes gülüyor dediler
Gitme Burhan gitme Burhann Gitme Burhan..

Burhan:
Kim giliyi yaa Gilinay abii
Görmüyo musun herkes depresyonda
Ben gidiyorum diye herkes agliyiii

Herkes:
Lütfen yanlış anlamayın kimsenin ağladığı yok
Burada herkes tasasız çiğ köfte bile acısız

Burhan:
Göz yaşlarınızı gizlemeyin
Bağa gitme Burhan deyin
Eğer ısrar ederseniz
Ben kalırım izilmeyin

Herkes:
Siz bizi merak etmeyin
Vazgeçmeyin basın gidin
Birileri yalvarsa da
Sakın ha geri dönmeyin

Burhan:
Nişantaşı çocuğuyum
Üniversite mezunuyum
Ayrılamam mahallemden
Koklerimden gopamam ben
Burhan kolay yetişmiyi
Nişantaşı gitme diyii
Terk etmekten vazgeçtim ben
Öyleyse Burhan gitmiyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ayy bitiremedim

Herkes:

İşte bizim mahallemiz
Nazik ve kibar Nişantaşı.

Yaprak:
Hiç kimse git diyemediiii ve

Tanrıverdi:
Kalıyor burhan belası

Burhan:
Mahallenin Altintopu
Popüler yağuşuklusu
Merak etmeyin burdayım
Sizin dadlu belağızım

Herkes:
İşte bizim mahallemiz.
Zengin ve şık Nişantaşı.
Kurtulamadık ne yazık
Kalıyor burhan belasııııı (2)


Burada yer alan videolar YouTube üzerinden anlık olarak alınmaktadır. YouTube üzerinden kaldırıldığında buradan da otomatik olarak kaldırılacaktır. Özel olarak kaldırılmasını istediğiniz içerik varsa bize bilgi@sarkisozleri.bbs.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

Diğer Şarkıları

Tüm hakları saklıdır © 2011 - 2017

Bu sitede yayınlanan şarkılar bilgi vermek amaçlıdır.