Başkan bas gaza Hayki yanında,
Yükse dozda alkol kanımda;
Kafam güzel biraz ama dilim üzmez!
Kim demiş sabaha dek eğlenilmez? (x2)

Kendime geldim rapimi verdim ele
Hele bir bakın derdime: kendine yararı bile olmayan bir hergeleyi oynamaktan sıkıldım birader
Kanka naber? Kalk gidelim beraber içelim geçelim olalım derbeder.
Berber misali tıraşım kalender ah bu ne biçim panzer?
Kanser eder adamı sözler ve gözler dinletir
İzler bizleri belletir, pes der.
Gider hani gene bize pis der .şişşşş
Sonrası belli ezilecekler aga geberecekler senle ben oldukça beraber.
Selam ver bu rapçiye al hadi sana oyun
Durma bir dakika soyun kız, kalalım yalnız
Bu gece çalar yine kop kop havamız.
Dansıma bakınız ve şansımı alınız
Yakıcı bu kız tikky, gene başladı mız mız
Terimse boşalıyor sırtımdan vız geliyor hani bu gece
Eğlence had safhada
Gel yanıma takılsana bana, yanımda Hayki be Kanka
Yaklaşma gazla, tırmanır ibre hadi durma bas gaza at hava
Kaçalım son sürat ve kontör at bebeğim bu gece konuşmak şart.
Sen bir bebeksin canım gerisi kart
Görmedin mi cart dedi etekleri
Mart ayı giyersen minileri, olacak elbet seni Etiler peyniri
Alırım istediğimi ve giderim yoluma devam kanka
Yine eskisi gibi!

Başkan bas gaza Hayki yanında,

Yükse dozda alkol kanımda;
Kafam güzel biraz ama dilim üzmez!
Kim demiş sabaha dek eğlenilmez? (x2)

Nerdesin be oğlum harbiden de özledim seni
Gözlerim yolunda kaldı bu gece dağıtırız dimi
Mekanı sorma neresesi mi
İstanbul bizim
Sen yeter ki gaza bi bas burası artık ikimizin
Uyku yok kafam kıyak havamdayım ve manitalar kucakta (ayy) hoplasın dokunmayın
Bu gece bir dayak garanti bak yanımda başkan ah önümde durmayın
Kaybolup gider bu ikili cepten aramayın
Başkan haksız mıyım kanka
Rahatsız etmesinler
Sen bir yanda ben bir yanda fazla boş bırakmadık mı loş sokakları
Beraberiz be ortak iyi ki geldin aga boşver
Bizi keser mi sandınız Başkan Hayki
Kanki sanka gökteyim ben indirin beni
Durmadık bir an dönmedik geri
İstanbul sokaklarında sabaha kadar volta
Eskisi gibi
Güneşte doğdu doğacak artık

Zaten işte güçte yok
İbre sıfıra düştü battık
Durumlar iyice bok
Haklısın biraz abarttık ama acısını iyi çıkarttık be kanka...

Başkan bas gaza Hayki yanında,
Yükse dozda alkol kanımda;
Kafam güzel biraz ama dilim üzmez!
Kim demiş sabahadekeğlenilmez? (x4)


Burada yer alan videolar YouTube üzerinden anlık olarak alınmaktadır. YouTube üzerinden kaldırıldığında buradan da otomatik olarak kaldırılacaktır. Özel olarak kaldırılmasını istediğiniz içerik varsa bize bilgi@sarkisozleri.bbs.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

Diğer Şarkıları

Tüm hakları saklıdır © 2011 - 2017

Bu sitede yayınlanan şarkılar bilgi vermek amaçlıdır.