Sansar says (Gülümseme) ;

Artık hiç kimsenin kuşu kalkmasın
ve mümkünse Sultana rap yapmasın !
Abla şaşırdın sen,harbiden de şaşırdın !
Türk Rapi ilerlemişken sen yerinde kalmışın.
Bak CDleri sattık abla,cüzdanlar da boş değil la,
artık Türkçe duyabilirsin gezerken her yeri,
avuçlarım apış aramı siyahtan eksik değil ki,
biz çocukken büyüktün ve biz büyüdük çocuksun !
Şimdi ayriyetten her bi' yerden mermi yiyebilirken rapçiler...
Yani TÜRKÇE RAPÇİLER !..
Abla sana olmadı mı orda saygı öğreten ?
Empire State yapısı gibiyiz yanında yükselen.
Brooklyn köprüsü gibidir Fatih Sultan Mehmet
artı çocuklar bizimle yatıp bizimle kalktı.
Biz işe el attık artı kankiler yeraltı,
iş bel altı klip değil abla çoğu CD'm el altı !

Mafsal

çakmak yanacak.
kalem karalayacak bu kara müziği
ve bi bu kadar adam daha var arkada yani
müzik yapacak olan.
ün getiren iki saçma cümle tekrarlaman
önemli olan bu verseümde kaç cümle var sayman.
Anlamanı boşverdim, anlamını boş ver,
görünce koş dersin, gelince boş ver.

Çakmak yanacak, harbi yanacak
kovalamayacak, kovalayacak.
alaya alacak belki bizi ama son gülen yine iyi gülen olacak.

Rapozof

Kapa çeneni tepeme dadandı 3 harflim dilemada kaldım esmerime diye ..
kimine mesnevi kurtaracak sanki, bizde yok maalesef banker bi kanki.
bre yüzsüz ! kime yaparsın kaşgariko ?
ayıktın mı ben Rapozof, elimde kalaşnikof.
acaba seker mi mermi yo hayır mı şer mi ?
tarrrağım şimşir al, baban da kel mi ?

Newada

Dozu bozuk uzi ile geldi huzur, a beni sokak yaptı itte fukara.
bana para verin gidiyim okula dedim anama ama o dedi bana artık çok geç Newa.
bize kokpitten bakıp aşşağılık muamelesi yaptığınız için belkide biz sağlamız.
benim Rap'e bakış açım açık ara fark yarattı moruk, yine pezin eli kulağında !

Sansar Salvo


Pes ettim pestilsin bitti takımın
ateşsiz kaldı mı sigara yakanı ?
iyi tanırız kapa camını
esmeralda için kambur akımı

Dirty Cash

Her kafadan ses çıkarsa ortam dandik bi' hâl alır,
güvensizlik baş gösterip muhabbetler salaklaşır.
muhalefetler dümencidir, balta koymak hesapları
rotanızdan şaşmayın akıl, mantık baki kalır.
tanırım ben kardeşlerim yıllarını harcayana
silerim ben hiç affetmem yalanını yakalarsam.
Ekin kardeş kovaladı, şahit oldum bu kulvarda
Kâin olma evlat sende bizim gibi yaşamadan.

Neşet Kılıç

Bunu önceden de söylemeliydim evet
daha sakince, buna da hakimken.
verilir tabii birkaç yıl mola, molaa.
sana yaramadı biz çıktık yola.
temel atma faslı çoktandır yok artık
apartman katlarından köprülere başladık.
bi'kaç yeni mail aha evet bildin,
biraz daha bekle şimdi bence bittin.

Soğuk Denge

düşünmeden oynanan bu oyununa bas kes
.. başta kimyasal madde
siyasi emellerin için hadi bana pes de
en altta kokan saçmalıksa bak bu resme.
deste deste geçti biraz azarken içtim
giydiğim bi postal hem de EastCoast'dan.
yaptığın o rolden sen yeni mi döndün?
söylemeye utançlıysan neremi gördün?

Fieber

eski karı, eski okul, eski raplerinin konum yazılmaktan oyun sandığınız koyun.
içimdeyken onla ben boyunda künyemin sonunda köy yazan bi' yerde büyüdüm emin olmak için döndüm evet.
gördü velet benle takılan ortamında keneflerde uyuşturucu triplerin kurtaramaz aileni ve
8 sene öncesinde izlediğim bebeklerin sade bi'kaç tanesi müzik yapan serseri.

Sansar Salvo

Pes ettim pestilsin bitti takımın
ateşsiz kaldı mı sigara yakanı ?
iyi tanırız kapa camını
esmeralda için kambur akımı


Burada yer alan videolar YouTube üzerinden anlık olarak alınmaktadır. YouTube üzerinden kaldırıldığında buradan da otomatik olarak kaldırılacaktır. Özel olarak kaldırılmasını istediğiniz içerik varsa bize bilgi@sarkisozleri.bbs.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

Diğer Şarkıları

Tüm hakları saklıdır © 2011 - 2017

Bu sitede yayınlanan şarkılar bilgi vermek amaçlıdır.